;/

Tänk om ni kunde förstå själva hur mycket ni tänker på er själva, utan att bry er ett skvatt om hur man själv mår.  Aldrig kan man få höra -hur mår du eller jag älskar dig eller känna sig älskvärd någon gång. Hur kan man särbehandla sina egna..

Jag har iallafall min Novalii.
Finner inga ord för min kärlek till min dotter, den är enorm. Vad skulle jag göra utan henne, att vakna upp varje morgon & höra dina andetag & att få se dig le, Att få se alla framsteg du gör, att få din kärlek, ja allt det gör mitt liv så himla värt att leva. <3



/ JOSEFINE

Kommentarer
Sofia säger:

Jag finns här för dig gumman! <3

2009-07-29 | 12:37:21
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback