Gårdagen

Fick en förfrågan om Börni va en boerboel, Nej det är en blandras. Grand danios/Sankt bernhard & Borzoi :)


Igår va Emma här, så börni & ami fick busa lite :)
Dem höll igång från klockan 3 på dagen till ca 11 på kvällen, galningar :)  Haha.



Sen runt åtta kom Sofia hit igår, mycket trevligt. Gumman hade med sig födelsedagspresenter åt mig, Raringen då. Jag fick en tårta, lite smink en almenacka på oss i familjen & Godis haha. Tack gummsan :) Sen satt vi här & funderade på vad vi kunde göra, kom inte fram till något, så vi slängde på nya wallander & tog oss ett glas vin.



Ne nu måste jag verkligen påbörja städningen här hemma, Mamma o dem kommer hem imorgon & på måndag ska hon vara barnvakt åt Novalii när jag åker till Ullared. Så då ville hon inte ha städning & tänka på osv, utan bara kunna mysa med Nova :) Så jag återkommer. Puss&kram Josefine


Kommentarer
Pillan säger:

åh vilken gullig vän du har=)

Så ni ska ner till Ulla fan vad kul där brukar man kunna hitta en hel del.



Ja pajen måste ni testa den är såå lätt och sååååå god=)..Kramis

2009-07-25 | 11:57:19
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Sofia säger:

Haha, varsågod! Va roligt att du blev glad! :) Jaa nu är de inte långt kvar! Haha! :) <3

2009-07-25 | 12:04:08
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback