Händelser

Sådärja, dax & skriva lite igen då. Gårdagen började klockan 04.00, då åkte jag & Sofia mot Ullared, haha det va en riktigt rolig & DYR resa :) Påvägen dit körde vi fel 2 ggr, jävla gps, den lura oss så vi kom mot helsingborg, haha, sen mot halmstad, men vi kom till ullared när det öppna iallfall, iallafall så shoppa jag upp för 3000kr, oh mitt bankkonto är inte lika roligt nu, inte efter ja betalt räkningarna nu me. haha

Idag har vi varit ute hos mamma & firat henne & mig, sedan åkte vi upp till O´learys & käkade lite gott med Sofia & Stoffe, det va mys, nu ska vi strax slänga på en film, ne förresten först ska ja bada lilla Novis.


Ha en fortsatt trevlig kväll. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback