Hjärnsläpp

Haha Fasen ja kommer aldrig på någon vettig rubrik

Allt går så himla mycket bättre med ersättningen. Gu vad skönt det är att se henne nöjd & glad, att se henne skratta. Istället för att bara vara ledsen hela tiden ! Det är ett himlans tjat om att man ska amma, oh försöka & försöka, men hur länge orkar man stå ut? Ne nu är det nog stopp för mig. Tack & adjö. :P

Nu sover snuttan i vagnen här ute i trädgården, egentligen skulle jag oxå behöva vila. Eftersom en liten knashund höll mig vaken till halv fyra inatt, han hade hemlängtan ;P Sen när vi släkte ner hela huset så våga han inte gå ur sovrummet, vilken liten fjant hund man har, ingen vakthund här inte haha.


Ikväll blir det nog grillat. Mums ! Ha en fortsatt bra dag / Puss Josefine

Kommentarer
Pillan säger:

Du ska absolut inte känna dig pressad till att amma, de är ju inte bra om du gör de och inte Novalii blir nöjd.

Det är du som känner ditt barn bäst ingen annan.



Du är inte sugen på att ses och ta en promenad med dom små när våran lille kommit?

2009-07-14 | 18:29:21
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Pillan säger:

Tack så mycket.

Jag älskar och laga mat, oftast iaf=)Kul o dela med sej lite!

Hur länge fick ni stanna kvar på bb efter att Novalii föddes?

Pappan får väl betala 250 spänn för första natten?

Ja vad kul och ses=)

Kul och träffa nån mer som har barn och i samma ålder med.



ah jag håller på att dö av nyfikenhet man undrar ju vem det är som gömt sig i magen så länge.



Jag vågar knappt hoppas på att den kommer innan bf för gör den inte de blir man så besviken.

fan vad jag hatar att vänta.



Vad gör ni nu när de e så jäkla varmt ute?

2009-07-15 | 12:37:10
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback