Idag

Så, städat lite idag med, usch ja städar allt för ofta, i stort sätt varje dag ja. hrmf. Men kan ju bero på att man har en karl som stökar ner, och en hund som fäller & grusar ner. Snart kommer Daniels mamma hit & hälsar på lite :) Sen vid två skulle Daniel in till stan med sin syster, hon skulle införskaffa sig en ny tv. Själv fick man inte följa med, haha nevars, fick inte plats i bilen. Så ja ska väl bara va hemma, mysa med min snutta oså :)

Fiabus ska klippa sig snart, hon sa att hon skulle göra något häftigt med håret, ska bli riktigt spännande & se vad hon hittar på :) Själv får ja vänta med klippning tills nästa månad, vart lite mycket utgifter denna, men nästa månad får ja mina efterlängtade skattepengar. Så det ska bli gött :) haha. Sen den 26-28 ska vi till göteborg, bo i stuga. ska bli mysigt, gå på Liseberg & gå ut & käka osv :)
 
Ne nu ska ja va social med min familj, dock tar dem en powernap nu, men jag får nog ta & väcka dem :)
Puss Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

Ska jag vara ärlig är jag faktiskt lite nervös inför klippningen! :D haha. Jag längtar som en tok till Göteborg. De kommer bli super roligt och mysigt! :) <3

2009-07-29 | 12:32:30
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback