Inget särskilt


Vakna nyss, helt slut :) Så skönt att lillan sover tills vi går upp! Märks att hon börjar få in våra tider nu. Så här länge har jag inte sovit sen jag blev gravid. Helt underbart måste jag säga :)

Har inget vettigt o skriva just nu. Tom på meningar. Har väl inte hänt något särskilt sen gårdagen. Sofia & Stoffe va här igår, vi gjorde en kyckligsallad med tzasiki till, riktigt mumma. Det va Sofia som stod för maten, tack gummsi.

Ne nu ska jag väcka mina små underbaring. Nu har Daniel jobbat klart sina nattskift, så nu har han semester i 3 veckor, ska bli kanon skönt, då man kan hjälpas åt mer med alla vardags sysslor, för det är ju lite jobb med en bebis & en valp. Men vad hade jag räknat med egentligen ;P


Återkommer / Puss Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback