Novalii

Beställde dessa kort i förstoringar i fredags & fick dem redan idag, det stod att det skulle ta 10 arbetsdagar, men det tog bara 3. Good good. Dessa fyra kort ska sitta ovanför sängen hade jag tänkt mig, ska bara köpa ramar. Får se först hur stora dem blev, kanske bara får plats med två, så får ja sätta dem andra två nån annanstans :)



Snuttan är verkligen inte bra i magen idag, liugger o gnäller & spänner sig hela tiden. aw jag tycker så synd om henne, man mår ju så dåligt när man inte kan göra så mycket. Förutom och ge henne massa pussar & kramar hela tiden, det tycker hon om. Nu för tiden är det helt underbart att vakna varje morgon, för nu har hon börjat med att le mot mig så fort hon vaknar, och när hon ler, då kan ja inte må bättre :)

Ne nu ska jag göra något annat, typ lata vidare framför tv:n, finns dock inte bra att se på, som vanligt.
Puss Josefine

Kommentarer
Sofie säger:

vart skicka du efter förstoringarna ifrån? va de dyrt? Kraam Sofie

2009-07-09 | 10:39:22
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback