Saknad

Satt & läste en blogg förut, om en mamma som fick föda sitt döda barn. Då kan jag lova att mina tårar rann, fy vad hemskt. Man kan aldrig förstå kärleken till ett barn, tills man får ett. Tro mig, den kärlek jag känner för Novalii är den starkaste jag någonsin varit med om. <3 Så gu vad jag lider med den mamman&pappan, en kram till er.

Mitt jobb, åh vad jag saknar dem. Min bror säger att dem pratar om mig hela tiden. Dessutom fick jag ett meddelande förut om dem sakna mig & att jag va det bästa som hänt buffén på Cinderella. Det värmer i hjärtat, samtidigt som det skär, för jag saknar mina goa arbetskamrater något enormt.

Men nu har jag en underbar lite dotter att ta hand om. Och jag gör allt för henne. Så båten är ett minne blott, men jag kommer aldrig glömma dem där 8månaderna & all go personal & alla trevliga människor. <3

Nu ska jag mysa vidare med dem 2 underbaraste människorna i mitt liv.
Godnatt gott folk. Puss Josefine

Kommentarer
Emma säger:

Den kärleken du beskriver kan man inte förstå förrän man har upplevt den!

Tack förresten, och måste säga detsamma=)

2009-07-22 | 00:21:00
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Pillan säger:

Ni får väl ta en resa med dom hela familjen=)



Fy vad hemskt det måste vara hoppas man aldrig behöver vara med om det..

2009-07-22 | 11:37:22
Emma säger:

SV: Han säger tack=) Får vi se bild på tattoon?? Är jättenyfiken!

2009-07-22 | 21:52:59
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback