Saknad

Vaknade runt 10.30! Och hade en dröm. har nu sagt i flera dagar hur mycket jag saknar mitt föredetta jobb & drömde att jag hade börjat jobba igen, aw vad jag saknar alla mina goa arbetskamratet. Har ju kontakt med en del, men det får bli en kryssning framöver & träffa alla. Saknar inte bara dem, saknar själva båten & det lilla liv man hade där. Det blev ju som ett litet samhälle :) Man levde ju trots allt med varann i 10-20 dagar i månaden. Tänk vad ett jobb kan sätta sina spår.

Nehe, idag. Sandra skulle komma hit en svänga om en stund. Hon ville hjälpa mig & slinga mitt hår, ja tackar & tar emot. Försökte igår, men det vart som sagt gult, (hade jag förväntat mig någonting annat?) haha. Ialf så ska jag prova om idag, funkar det inte så blir det att färga över med mörkbrun igen.

Senare ska vi ner till bvc på läkarundersökning med Novalii, hon äter sjukt dåligt fortfarande & sover mer än förut tycker jag. Jag hoppas allt är bra med lillan. Ne nu ska jag försöka få liv i karln, han ligger & sover med novalii. Ikväll kommer Sofia hit tror jag, vi skulle se på film & så, ha en liten filmkväll nu när Daniel ska jobba natten :)

PussJosefine


Kommentarer
malin säger:

Usch, hoppas det är bra med lillan!

Har dom kollat upp hjärtat ordentligt? Det var såna där symptom dom letade efter på Alice när hon var liten!

2009-07-07 | 12:24:42
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

Urs stackars liten. Hon måste ju äta. Hoppas det inte är några problem. :)

2009-07-07 | 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback