Skitbil

Volvo är skit. Vilka bilar, krånglar alltid. Iofs har vi ju en 940, så ja ska väl inte dra alla bilar över ett & samma sträck.

Förut skulle vi ner till Finspång en sväng, väl hemma & gjort det vi ska & ska åka iväg till posten så startar inte bilen. Provade att ladda bilen i 20minuter & vips den starta. Jaja, väl nere i centrum börjar den krångla. Jag blir lite små stressad eftersom Nova skulle ha mat om en halvtimma. Och då dog ju såklart bilen, suck. Så Daniel syster kom & hämta mig & skjusa hem mig, tack tack det va snällt :)

Nu hemma, skulle jag ge Novalii mat, hon fick i sig stadiga 130 ml :S INTE. Hon åt ca 70 ml kanske & det va ungefär 3½ timma sedan hon åt en skvätt sist. Nu vet jag iallafall att det inte beror på att jag ger henne för ofta. Suck vad ledsen ja blir, ja mår ju dåligt när hon inte vill äta ordentligt. Men huvudsaken är väl att hon växer & mår bra. Får prata med bvc nästa gång igen.

Satt & rita lite på min tatuering igår kväll. Tror jag vet på ett ungefär hur jag vill ha den nu. Måste bara göra den lite snyggare. Ska bli 2 hjärtan med lite krumelurer, sen Novaliis namn & födelsedatum & sen en text, på latin, -kärlek övervinner allt. Det blir nog på axeln, snyggast där. Snyggt ner på vaden/vristen med, men jag tycker inte om att visa upp min ben så särskilt mycket, haha. Så det är inget ställe för mig. Så nu får ja ta mig i kragen & boka tid, klarar ja av att föda barn så klarar ja nog & tatuera mig ;P


Och åter till dagen, får se vad som händer. får se om daniel kommer hem med en någorlunda fungerande bil. Suck. Ska bada novalii strax. Återkommer / Josefine

Kommentarer
pillan säger:

Det är inte bara oss de strular för idag ser jag=)

Vilken otur att de va fullt så inte han fick sova kvar.



ajdå hon kanske blir som en annan som tappar matlusten när det e så varmt men förstår att du blir orolig sånt där måste vara jätet jobbigt.



Man kommer nog bli en hönsmamma som oroar sig för allt.



Vad skönt för er o få komma ifrån lägenheten och bo i ett hus.



Jag tänkte sola förut men då börja de regna men kom visst bara lite grann, nu sitter jag här och glor runt lite, måste fixa lite mat snart men det e jobbigt o laga mat när det e varmt.



Karln målar trappen så han vet vad han har o göra iaf..



Jobbigt är bara förnamnet, jag dör snart tror jag.

Längtar efter att kunna ha vanliga kläder igen och kunna röra sig normalt.

Den 2.e augusti är det bf inte så långt kvar.



vad gjorde du dom sista dagarna för att få tiden att gå?

2009-07-15 | 15:07:11
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Pillan säger:

Är sofia hos dig eller?Tänkte eftersom ni svarar samtidigt=)



Jag bada i pappas och deras pool för ett par veckor sen de var riktigt skönt!



Ja man borde nog göra lite mer men jag har verkligen ingen ork eller lust.



Men ikväll får de fasen bli en långpromenad me hunden, kan ju hoppas att de sätter igång de annars får jag ut och spela kubb och kasta frisbee haha se om de hjälper:P



Jag la till dig på facebook förut men visst har jag msn



[email protected]



Kram

2009-07-15 | 16:07:54
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback