Sömnlösa nätter

Sitter uppe & funderar, fram & tillbaks, på nutid & förflutet. Hur livet en gång var & hur det är nu, vad jag saknar & vad jag har. Jag är lycklig i det jag lever nu, mer kan jag väl ändå inte önska mig? Men det kommer alltid fattas något, något som försvann i min barndom. Jag har inte fått lyckan att leva upp tillsammans med mina föräldrar, men bäst va väl det iallafall. Även om man ibland önskar att det kunde ha funkat & man undrar hur det hade varit nu? Jaja. Man kan inte göra annat än att fundera.

Jag har iallafall världens underbaraste dotter. Som jag alltid kommer finnas för, vad som än händer. Hon kommer alltid vara den största delen av mitt liv. Och jag ska kämpa för att allt ska funka, så att hon får växa upp tillsammans med sin mamma&pappa.

Jag önskar att jag hade min Daniel här nu när jag har min funderingar om allt, det är skönt att ha någon att prata med just vid såna här tillfällen. Svårt att sova utan honom nu, men jag måste. nu ska jag försöka lägga mig i sängen, sluta mina ögon & försöka sova. Klockan är ju trots allt halv två. Behöver nog lite sömn om jag ska orka med morgondagen.

Godnatt / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback