Sömntuta


Nu ligger Novis & sover. Sömntuta! Dock åt hon mindre bra imorse, vid 06.00 ca 90 ml. Och vid 09.00 bara 40 ml :/ Blää. Jag hoppas att hon vaknar snart & känner sig hungrig. Vi har lyckats fått in lite rutiner nu, hon käkar sista målet vid 00.00 & vaknar runt 06.00 varje morgon, sen käkar hon vid 09.00 & sen somnar hon runt tio & sover några timmar :) Jag som aldrig trodde vi skulle lyckas, men allt går ju så mycket bättre med ersättning.

Snart kommer kusin Lina hit & ska hälsa på. Får se om någon mer följer med? Ska bli roligt iallafall, inte allt för ofta vi ses längre, lite trist faktiskt. Ne nu ska jag slöa lite till. Inte sovit allt för bra inatt!


Återkommer. Puss Josefine

Kommentarer
Carro säger:

Visst är det skönt när rutinerna börja komma någotlunda bra :)) Felicia äter oxå sista gången vid kl 23-24 och sover till ca 7 på morgonen. och efter det fortsätter hon att sova till ca halv 10-10, då passar jag oxå på att sova till 10 :))

Kramis

2009-07-17 | 12:17:06
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback