Tom på ord

Ingen motivation till att skriva blogg över huvudtaget..
Kan nog vara så att det inte händer något särskilt här hemma, ja mest slöar & låter tiden gå, sitter nog & är mest nervös inför morgondagen.

Idag får vi ny bil oxå, satan va skönt. En fungerande bil för en gång skull. Kan nog behövas, förhoppningsvis åker vi ner till Västervik någon dag den här veckan & hälsar på min familj. Skulle vara skönt & bara komma iväg, även om det bara är över en dag sådär. Så är det alltid kul & göra något.

Nu sover Novalii, eller det har hon gjort sen halv tolv ungefär, sömntuta. Jag passade oxå på att ta en powernapp, och det blev det verkligen, 20 minuter bara, för då ringde mormor & väckte mig. Så nu sitter jag här, ska strax väcka snuttan & få i henne lite mat, fast iofs kan hon ju sova en timma till utan någon fara :) Så det är väl bäst. Så hon slipper bli gnällig för hon är trött.


Jaja det blev ju ett skapligt inlägg ändå. Återkommer / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback