Torsdag & veckorna bara rusar förbi

Kan inte förstå att min lilla snurpa redan blir 2 månader nästa vecka. Tiden går för fort, hinner inte riktigt med i svängarna här haha. Men ja njuter av mitt liv tillsammans med dem underbaraste.

Nu har jag mina förstoringar hemma, och dem blev kanon bra. Anledningen till att ja inte fick dem förens idag är för att jag inte gjort adress ändring ännu, och ändå flytta jag hemmifrån förra sommaren haha. Så all min post kommer hem till mamma fortfarande, bra jobbat. Både jag & novalii står ute i Lotorp, men ska byta adress till slutet av månaden tänkte jag. Då lite mer pengar har kommit in på kontot.

Har precis kommit hem från mormor & morfar, va där och fika en sväng med Mamma & Hampus. Mamma myste med Novalii, och som vanligt så lyckas hon kissa ner mamma, haha :) Hampus följde med hem hit & tog en scalar & två andra blå fiskar, kommer dock inte på va dem heter nu, snart kommer Sandra & tar lite mer fiskar av oss. Ska bara ha kvar malarna & spökfisken, vi ska köpa nya, stimfisk. Kommer bli riktigt snyggt ! :)

Ne nu ska jag & Daniel ta lite tacos sen gårdagen. Bra när det blir mat över, men man är ju inte så sugen att äta samma mat igen, men men ekonomiskt :D haha.


Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine



 


Kommentarer
Johanna säger:

Ha Ha Ha va lugn du det finns de som är väre än dig Jag har bott hemmifrån över två år & gissa vart jag står skriven, joo i Lotorp.

Men jag får ända så gått som all post till Emils & min adress, för den skriver jag alltid & det funkar kanoner. :P Slöö man är. haha

2009-07-09 | 14:31:31
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
pillan säger:

Hej tjejen! Hur har ni det?

Ser att Novalii växer som bara den=)..Kram

2009-07-09 | 16:50:38
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Pillan säger:

Ja man ser verkligen skillnad på bilderna.

Sover hon bra om nätterna?

Jo med mig är det toppen men e jäkligt trött på att va gravid nu så han/hon får gärna titta ut snart, ska faktiskt bli skönt å bli av med magen så man kan röra sig normalt igen.

Kul att du läser min blogg jag brukar läsa din med den är kul=)

Ja man undrar ju verkligen hur bebisen ser ut ska bli såå spännande..

2009-07-09 | 19:56:32
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/
Johanna ♥ säger:

aw, så söta bilder i headern! :D



Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837

2009-07-09 | 20:13:41
Bloggadress: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback