Sötaste

Bloggade aldrig igår. Hade fullt upp med att ta hand om Novis. Va ute hos Mamma en sväng igår på för/eftermiddagen. Daniel va iväg ute & körde cross. Sedan runt sex åkte vi hemmåt, ja gick o sov ca2timmar, skönt som attans. Sen igår kväll kom Sofia & Stoffe hit en sväng, vi glodde på tv:n & bara slappade.

¨

Det går framåt för Nova, så fort jag lägger henne ner nu så håller hon upp huvudet, igår höll hon det säkert uppe i 3-4minuter utan att ta ner det. Sen börjar hon böka sig framåt :) Så kul & se, för hon blir ju riktigt arg oxå, det är väl jobbigt antar jag :D haha. Söt tösa

Hejdär extremt misslyckade slingor, nu vill jag att det ska va den 26:e. Så jag kan gå till frissan & fixa iordning håret. Får gå med uppsatt varje dag, så ut som svinto dessutom. Haha. Den 27: ska jag & Sofia till ullared, ska bli riktigt skojj faktiskt. Då blir det att shoppa mängder med kläder till Novalii, vinterkläder om det finns. Sen helt klart nya inrednings grejer till lägenheten! Vi skulle få lånas Sofias pappas Gps, så kanske vi kommer fram iallafall, varken hon eller jag kommer ihåg vägen dit, men det ska nog gå bra ;)



Har tvättstugan nu klockan 07.00. Det är därför jag är uppe så tidigt, skulle helst utav allt vilja gå in & krypa ner under täcker hos mina två sötnosar! Har ju 3, men det tredje ligger ju på golvet haha. Usch ja, Börni fäller som aldrig förr, världens hårtussar, blir förjävligt här hemma, när sluta han fälla?? Uhä.
 
Ne nu har ja inte tid med det här längre. Puss Josefine



Kommentarer
Sofia säger:

Hon är så duktig snuttan! =) Jaa de ska bli riktigt skojigt faktiskt, haha! Ja förhoppningsvis så hittar vi fram! :D Massa shoppning ska de bli! Haha! Jag tycker du är fin som du är! <3

2009-07-12 | 09:04:01
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
malin säger:

Det vart ju fint :)

2009-07-12 | 10:22:42
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Pillan säger:

oj varannan timme då fick du inte mycket till sömn men skönt att det bara är 1-2 ggr per natt nu då.

ah jag längtar efter att få sova normalt nu för jag sover så jäkla illa om nätterna.

Ut och springa?fan vad hurtig du är då jag hatar att springa håller mig till promenader, känns som att de kommer bli många såna när lillen är ute känner att jag måste bli av med alla kilon sen plus lite till.

Har du gått ner alla gravkilon nu?

har ju hört att man rasar i vikt av amning har du märkt de?



Jag tycker att graviditen har gått jätte bra, är inte så stor direkt säger många men börjar kännas i rygg och så nu. Än så länge har jag sluppit och få vätska i kroppen men vem vet de kanske jag hinner få.



Vad tog du för bedövning under förlossningen?

ja absolut ja ska fixa ihop en berättelse sen om jag överlever förlossningen för nu är jag livrädd.

2009-07-12 | 18:46:31
Bloggadress: http://lovelychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback