Lysingbadet.


Sådär nu är vi nyss hemkommna från Västervik, harvarit & hälsat på min familj :) Va trevligt, hade ju velat haft lite bättre väder, så vi kunde ha badat, eller inte jag. Men lillebror & Daniel haha ! Men ja ska väl inte klaga, vi hade inte regn ialf, jag fick mina födelsedags presenter lite tidigare, dock satt dem förjävligt, haha till & med mamma tyckte det, så dem fick vi lämna tillbaks, får pengar istället, så ja kan köpa vad ja vill :)



Påväg ner, Novalii sov i vanlig ordning när hon får åka bil :)




Tog typ inga bilder, glömde helt bort kameran. Fick bli några trista bara när vi satt i förtältet & prata. Haha mamma hade köpt vanilj munkar, med massvis socker, så fick hon för sig att vi skulle tävla lite, ah vi skulle äta utan & slicka oss runt munnen, den som klara det skulle få 20 kronor utav alla, alla klarade det utom mamma själv hahaha :D

Sen gick vi en sväng till en sko & kläd outlet, outlet ja, då tänker jag mig lite billigare. Men nej fyfan, ja hitta en tröja jag ville ha, jaa BARA 800kr, allt låg runt dem priserna i stort sätt. Så det blev inget för mig inte. Fattig som man är såhär innan löning :) Ne nu ska jag slappa lite. Puss Josefine


Kommentarer
Emma säger:

Visste inte att det fanns i Finspång längre. Precis, jag tycker mest det är irriterande att höra ljudet!

2009-07-23 | 21:42:23
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Git Ann Mattsson säger:

Är det en Boerboel ??? Hunden alltså :)

2009-07-24 | 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback