Duktig flicka



Söttösa :) börjar bli riktigt stadig i nacken!

Nu ligger hon & sover i soffan, jag börjar bli riktigt utvilad, nu när nätterna funkar så bra. Efter 7veckor känner jag mig äntligen ganska så klar i huvudet igen, haha. Ringde bvc idag, men tydligen försent, men läkarbesöket va visst imorgon. Så jag får prata med dem då om hur lite hon äter. Bröstet tar hon bara ibland. Och ersättningen äter hon bara ca 40ml av, ibland mer. Känns lite jobbigt, jag är en riktig hönsmamma. Oroar mig & inbillar mig massor saker hela tiden.

Ush i sånt här väder är det inte alls roligt att ha en hund. Känner inte alls för att gå ut på en promenad nu, men han ligger o gnäller, så det är väl bara klä på lillan & pallra sig ut i skiten. Suck. Daniel jobber eftermiddag idag, sen tis,ons & torsdag ska han jobba natt. Känns mindre roligt, men tydligen fick han bättre betalt. Men sen efter den här veckan har han semester i 3 veckor, det ska bli skönt.




Puss Josefine


 


Kommentarer
Sofia säger:

Ni är de finaste! Hoppas att de inte är nåt allvarligt att hon inte äter tillräckligt! <3

2009-07-06 | 17:05:33
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Det är säkerligen ingen fara med lilltös. Min systers unge har matstrejkat, bara leker med maten, i massor med veckor & hade inte gått upp ett gram sedan förra besöket. Så de har säkert sina perioder, precis som vi "vuxna" kan få för oss knasiga saker. :P

2009-07-06 | 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback