Tvättdag

Vaknade 06.00 & va sjukt trött. Men jag tog mig upp iallafall, fick i mig lite frukost & nu är 2 tvättmaskiner i fullgång där nere. Vi hade så mycket tvätt så det blir fyra maskiner :S Usch.

Den här värmen är outhärdlig. Jag orkar inte me den mer, nu tänker ja fan klaga, för det är FÖÖÖR varm. Börni ligger bara & flåsar på golvet om dagarna & Novalii bara gråter & gråter, går över när hon tar ett svalt bad, alltså tycker hon oxå att det är för varmt.


Bus med Mamma :)


På kvällarna har ja så otroligt svårt att sova. Har fått för mig att Novalii ska sluta andas, så jag måste kolla henne konstant hela tiden. Vilket är väldigt påfrestande & stressande på något sätt. Kan aldrig sätta mig ner & koppla av. Mamma sa välkommen till klubben, så jag antar att det är väldigt vanligt att känna så? Jag vet ju att ni är ett antal där ute som läser, så skriva gärna en kommentar.



Jag kommer alltid finnas för dig, alltid. Jag älskar dig mer än någonting
annat min lilla flicka <3


Kommentarer
Carro säger:

Hej, ja Felicia tycker oxå det är för varmt men hon har vant sig rätt skapligt ändå verkar det som, angånde kvällarna ja när felicia har somnat så vaknar jag till iblnad och kikar om hon andas sen somnar jg om på en gång igen, jag var mer nojig de första veckorna, nu har jag lärt mig att slappna av mer, hoppas Novalii mår bättre i magen snart, Felicia slutade med sina magdroppar för en vecka sen det är såå skönt!! Kramis

2009-07-03 | 09:41:59
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback