Dagen

Idag har jag varit ute hos mamma & kollat på lillebror & hans skolavslutning :) Sedan åkte vi in en sväng till stan & shoppa lite, jag handla ett par mys/träningsbyxor, såna där lite pösigare som hänger lite ! Underbart sköna iallafall. Sen sponsrade mamma mig med en mobil till novalii & en sån där grejjamojj dem står & hoppar i, vet inte va det heter ;O sen va ja barnvakt åt hampe en stund & nu sitter jag här, helt slut. Försöka ta mig ork att ge mig ut på en långpromenad & sedan sova. Imorgon blir det att gå upp skapligt & gå till farmor & sola :)
PussJosefine

Kommentarer
Madde säger:

En hoppgunga kanske?!;P

2009-06-11 | 09:38:57
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback