Dagens händelser

Idag va vi på bvc med Novalii, hon väger nu 4800gram & är 56 cm lång :) Stora tjejen växer så det knakar ;) Sedan va vi inne på hörsel kontroll på vrinnevi & hon hörde precis som hon ska. Sedan va vi inne i stan en svänga, träffade Malin med familj, va så himla kul & träffa henne & se hennes söta barn! Jag hittade även lite kläder till mig då, blev ett par jeans, 2 linnen & bh & trosor & ett par byxor till Daniel, jag som dock bara skulle ha en tröja :P haha men så blir det ju jämt.

Ikväll har Sofia & stoffe varit här, vi har käkat sallad & varit ute på promenad & bara myst. Har varit kanon trevligt, så himla skönt & en sån bra vän att prata med när livet känns jobbigt<3

Imorgon är det midsommar. Jag ska ut till Mormor&morfar i sommarstugan med familjen. Ska äta smörgåstårta & mysa, mamma skulle göra en liten krans till Novalii, så ska vi ta lite kort, ler. Hon kommer nog bli kanon söt :)

Ett kort på Novalii i hennes nya Scarf, -Tuffast i stan, men det skulle nog ha vara SNYGGAST ;) haha. Puss & Godnatt Josefine


Kommentarer
malin säger:

Det var jätte kul att träffa er med, får ta och göra det någon mera gång :)

2009-06-19 | 08:29:45
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sofia säger:

Jaa tycker absolut att de borde stått snyggast i stan! :) Finns alltid här, och du är en super bra vän. Dig kan man lita på och jag vet att du inte säger nåt vidare, du har alltid bra svar. Tack<3

2009-06-19 | 11:11:06
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback