dagens händelser..


Bvc besöket gick bra. Novalii väger nu 4530gram & är 55cm lång :) Så hon växer så det knakar.

Sedan runt fyra gick jag hem till farmor som fyllde år. Käkade smörgåstårta & efterätt & tog lite kort osv, va trevligt. Funderar på att gå dit imorgon & sola lite, ska ringa & höra med henne om hon ska va hemma.

Satt & tänkte lite förut. Jag har verkligen allt man kan önska sig. En underbar pojkvän, en egen liten dotter som jag älskar mer än allt annat på denna jord & såklart min tröga hund Börni :) Så jag förstår inte varför jag ibland sitter & känner mig ensam, när jag har allt man kan begära. Dock mindre vänner nu än för, men det har jag ju bara mig själv att skylla så. Jag tror inte man inser vad man har egentligen. Jag vet iallafall att min familj betyder mest för mig.

Ne nu ska jag ta mig lite kvällsmat / Josefine

Kommentarer
Anonym säger:

Bra inställning där gumman! Och det är så sant som det bara kan bli! <3

2009-06-08 | 21:31:58
Sofia säger:

Ja kommer alltid finnas för dig, de hoppas ja att du vet, du är min bästa vän! <3

2009-06-08 | 23:04:42
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Effa säger:

Ja tyvärr så är det ju så att många vänner försvinner när man får barn. Men jag tycker att vi ska ta en promenad med barnen någon dag när det är bra väder :) hoppas allt är bra med er annars kramar

2009-06-09 | 00:17:51
Johanna säger:

Det utan namn var från mig. :P

Skönt att lilltösen växer, hunnit växa ur några kläder ännu då? :)

2009-06-09 | 06:56:43
Madde säger:

det blir juh så när man blir "vuxen" och skaffar familj och man börjar liva ett nytt liv!

Men en härlig karl och barn och ett få tal riktiga vänner är juh så mycket bättre! :)

2009-06-09 | 11:39:14
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback