Fredag

Jag & Daniel vaknade runt 06.00. Då tyckte Novalii att det va dax för oss att gå upp, så här vart det ingen sovmorgon inte. Lite trött är man allt, med tanke på att man somnade runt 02.00 inatt.

Idag så ska vi in till stan en sväng, jag tänkte shoppa mig lite nya kläder inför ikväll. Om jag nu hittar något vill säga. Fick min föräldrapenning idag, men det brukar vara så att när man väl har pengar så hittar man inget. Typiskt. Jaha ikväll blir det att gå ut för första gången på ett antal månader, dock nykter.. Mamma ska ha Novalii över natten, så får vi se hur det går, inte för att jag tror att det blir några problem, men ibland är hon lite små tjurig & vägrar flaskan. Men det ska nog gå bra :)

Igår gjorde jag inte allt för mycket. Emma & jag gick på en långpromenad på 1½ timma, det va riktigt skönt. Gcik även förbi Sandra, Novalii fick 2 gulliga klänningar, hon tackar :) Sedan blev det att gå hemmåt. Daniel hade slutat tidigare, så han va hemma när jag kom. Tjata till mig en massage av honom igår, riktigt skönt vill ja lova, min rygg & mina axlar värker dagligen efter att jag ammar & går & bär på nova.. Så tack älskling.

Ne nu ska jag ta lillplutt. Josefine


Kommentarer
sandra säger:

va så lite så =) hoppas hon gillar dem :)

2009-06-26 | 15:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback