Godmorgon

Nu sitter jag här klarvaken :) Det är väl tur det eftersom jag ska börja tvätta 07.00!
Novalii sov i sin säng inatt, äntligen kunde hon somna där. Inte ens ett litet gnäll gav hon ifrån sig, hon somna som en stock. Dock så vaknade hon halv fyra inatt & skulle ligga bredvid mamma&pappa igen. Sötnosa. Men huvudsaken är att hon klarar sova en liten stund i sin säng, så att hon vänjer sig, plus att vi får sträcka ut på oss lite.

Jag är ju himlans duktig oxå, har gått dem här dagarna & funderat på vart tusan mina skattepengar har tagit vägen. Eftersom alla andra får sina :O Ja, då har lilla Josefine glömt & skicka in kontonumret, så ja, jag får inte mina jädrans pengar förens i augusti. Inte nog med det, fick hem mitt föräldrapenningspapper igen här om dagen, då hade jag glömt undertecknat med mitt namn, så det va bara skriva under & skicka in IGEN. Så denna månad blir det nog fattigt. LYCKAT! Jag är så himla slarvig. Hrmf. Måste nog vara lite nogrannare hädanefter.

Idag ska vi till familjerätten & skriva faderskapsintyg. Så Daniel är pappan & vi får delad vårdnad. För just nu står hon ju bara på mig snurpan. Måste kolla om det va idag vi skulle till bvc oxå.




Snuttan bara ett dygn gammal. Igår blev hon 4veckor. Tiden bara rusar iväg.
Ne, nu blir det frukost. Puss Josefine







Kommentarer
Anonym säger:

tack så mye :) desamma, din blogg är jätte fin :) Jo ja vet, vill man inte läsa bloggen he

2009-06-15 | 09:23:07
Sofie säger:

tack så mye :) desamma, din blogg är jätte fin :) Jo ja vet, vill man inte ha något me oss o göra så behöver man ju inte läsa bloggen heller haha men vissa är så jävla patetiska. Kraam

2009-06-15 | 09:24:18
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
emelie säger:

vilken himla söt flicka ni har fått! :)

2009-06-15 | 10:22:19
Bloggadress: http://mlibergstrom.blogg.se/
emelie säger:

:) De är bara fint med mig! Lite less på å jobba bara.. Hur är det med er, går allt bra och så? :)

2009-06-15 | 11:10:52
Bloggadress: http://mlibergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback