Godnatt


Vakna imorse av att Novalii gapa som en tok. Så jag väckte Daniel, så han fick trösta henne & jag somna om. haha! Iallafall så gick jag upp efter en stund, sprang hem till farmor en snabbis & solade. Sedan tillbaks hem, duscha & sedan for vi in till stan, till barn&ungdomskliniken med Novalii, dem gjorde en uppföljning igen på puls osv. Allt va bra som tur är :) Lättnad.

Nu ska jag mata henne en sistaa gång. Sedan ska jag lägga mig. För ja ska upp tidigt imorgon & tvätta alla nya kläder hon har fått. Så hon kan ha på sig dem :)

Daniel ska på husvisning imorgon ;) Skojj. Hehe. Ne nu ska ja ta henne. Godnatt

Kommentarer
Johanna säger:

husvisning, sitter ni med i hustankar. Eller ja för mig är det snarare drömar. Men det finns ju ena massa hus i Finspång nu. Får man va nyfiken & fråga vart? =D För inte överger ni väl hålan Finspångskommun inte? :P

2009-06-17 | 07:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback