Kl 04.00

Jag kan verkligen inte sova. Tror jag kommit till stadiet då man är för trött för att kunna somna eller något liknande, skumt. Men ändå.

Igår kväll va Sofia&Stoffe här en sväng, vi käkade lite tacos & bara va. Det va trevligt. haha:) Dessutom så somna Novalii i hennes säng igår kväll, efter mycket om & men. Hon vakna dock för en halvtimma sen, så nu ligger hon i våran igen ;) Haha. Sen så strejkade mina börst igår, på något konstigt vänster. Stackars liten innan jag förstod varför hon va så himla ledsen & släppte taget osv. Så igår kväll gav jag henne Nan, och hon blev ur nöjd & har sovit som en stock från klockan tio fram till nu!

Ja snart då bär det av ;) Ska ju med brorsan till G-kås, till inspilningen av Ullared, Haha kanal 5 har ringt & tjatat om att han ska vara med, efter att dem träffat honom på "färjan". Dem älskade hans dialekt. Haha. Så vi ska upp dit, ja vill dock inte vara med i tv, men det blir väl säkert så iallafall, Johan vill. haha.
 Kul att bara jag & Johan ska göra något för en gångs skull. Va så himla länge sedan vi sågs över huvudtaget & gjorde någonting.

Nehe om man skulle lägga sig i sängen igen & försöka få sig en blund, för imorgon är det Bvc klockan 10, sedan in till öron, näsa & hals klockan 13. Sen hem till farmor & sola. Så jag måste få lite energi känner jag.

Återkommer. Puss Josefine

Kommentarer
linn säger:

haha va kul :)

2009-06-18 | 10:39:04
Bloggadress: http://linnsssan.bloggsida.se
Johanna säger:

Ha Ha va fräsigt & klart att du ska vara med i tv. :P När va det den serien börja, vet du det?

2009-06-18 | 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback