Kors i taket


 

Daniel kom in i sovrummet imorse, pigg&glad, & frågade om vi skulle lämna Novalii hos sin farmor några timmar idag, jaha sa jag, vadårå? Ne jag tänkte att vi skulle storstäda här hemma. Jag trodde inte mina öron. Men sagt & gjort, vi åkte dit med Novis, sen hem & städade hela lägenheten, flyttade runt möbler osv, så nu ska det fasen va rent här hemma :)

Sen när vi va klara hämtade vi Novalii & åkte ut till mamma en sväng, Daniel skulle kolla på deras bil som lät lite konstigt. Blev bjudna på glass, men det blev bara en snabbsväng dit, nu är vi hemma igen. Skönt & va hemma när det är ny städat. Jag är helt slut & ska bara slappa nu! Ha en fortsatt bra kväll. Puss Josefine




Haha GullUnge.


Kommentarer
Heidi säger:

Söt tjej, kika gärna in i min blogg :)

2009-06-22 | 12:08:04
Bloggadress: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback