Långpromenader

Dagen har gått undan, Jag & snuttan gick upp runt halv tio. Hon fick mat, jag käkade en banan. Ujejuj stadig frukost där va :) haha. Iallafall så gjorde vi oss iordning för en promenad med Börni, gick runt vidbjörnsparken & ner till gamla badhuset & hemåt. blev en skaplig sväng, och det gick kanon bra, Börni va så duktig & gick bredvid barnvagnen hela tiden :) Så det blev en svänga till runt fem. Känns helt underbart att det gick så pass bra, jag va rädd för att det skulle va svårt med både hund & bebis, men det går förvånansvärt bra :) Idag är första dagen jag är helt själv med börni & Novalii sen förlossningen, daniel har ju varit hemma sen dess. Men idag jobba han.

Nu har Emma nyss varit här på en kopp te, det va trevligt, nu känner ja mig lite socialare haha :D Sen har ja diskat nu & skickat in en banankaka i ugnen. Smaskens.

Ne nu gråter lilltjejan. Återkommer /
Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback