Novalii




Jag är glad över den jag är idag, den jag blivit, vad jag är & vad jag har åstadkommit. Jag har dem underbaraste människorna i mitt liv. Och en miniatyr av mig själv & Daniel, hon är helt underbar & vi lär känna varandra mer & mer för varje dag som går. Kärleken till sitt barn är obeskrivlig. Vad hade jag gjort & var hade jag stått idag om det inte vore för daniel? Antagligen, eller vad jag tror själv, så rännandes på massa krogar & ett tråkigt, ensamt singeliv, antagligen fet av all alkohol & pizza & stinkandes av äckliga ciggaretter. & utarbetad av de 10dagarnas slit på Cinderella ;) haha.

Det vackra föds i det du gör




 


Kommentarer
Johanna säger:

Så bra skrivet & du, du klär bra i den du är nu. En underbar mamma, ciggfri, sambo & vän. Va stolt för att du är du!

2009-06-10 | 07:17:13
Hanna Linnea Spett säger:

Jag instämmer totalt med Johanna.

Jättefint skrivet, började typ gråta :) hur fint som helst. saknar dig vännen

2009-06-10 | 15:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback