Ointressant

Uppe med tuppen, nevars, lilltjejan har sovit kanon, åt sitt sista mål vid elva igår & vaknade inte fören klockan 06.00 imorse & skulle ha mat igen :) Sen efter det sov vi till 09.00 !

Idag ska vi till bvc vid halv tre, sen fyller farmor år. Så jag ska dit en svänga oxå, tror vi skulle ta lite kort. Eftersom vi är fem generationer nu. Ne nu ska jag äta lite frukost.

Konstigt nog så blev man mindre intressant så fort lilltjejan kom ut. Haha, jaja. Så är det väl antar jag, nyfikna människor ! PussJosefine


Kommentarer
Anonym säger:

Du är inte mindre intressant för mig gumman! Jag vill jätte gärna träffa dig snart. Men de är lättare för dig att säga nån dag när de passar dig! <3

2009-06-08 | 10:22:41
Sofia säger:

De innan är från mig! :)

2009-06-08 | 10:23:07
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Muppunge, sedan när blev du mindre intressant! Du får se till att svara någon gång. Känner ju inte att man kan våldgästa dig. :P Jag har ju frågat både nu & då & 300 år tillbaka, ganskadissad. :P

Men jag får se till att följa dig & många andra vänner över bloggar osv & tro mig jag tycker det är kanon, Det är ju någon form av kontakt! Ryck upp dig. Kan kanske pigga upp med att, jag har ingen lillknodd & mig är det ingen "efterfrågan" på direkt. :P haha Sköt om dig gumman & krama om lilltösen från mig!

2009-06-08 | 10:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback