Shopping

Gårdagen va helt okej, va in till stan en sväng & handlade mat & gick en svänga på maxi oxå, jag hittade 2tröjor, 1byxa & 1 bh. Sen när jag kommer hem har jag fått mitt paket från hm, med 16tröjor & 2par skor haha :D Happy. Sen blev det att gå ut & gå en sväng med Daniels mamma & syster & Novalii i bärselen, dock fick daniels mamma ta novalii efter en stund, jag har fortfarande så sjukt ont i ryggen & höfterna efter graviditeten. Och lill tjejan väger ju inte mindre nu direkt.

Novalii vaknade runt 05.30 imorse, och va på sådär skit dåligt humör igen & bara gnäller. Så jag gav henne lite mat & sedan fick hon lägga sig på Daniels bröst, så nu sover hon. Tror hon får magknip, så jag ska sluta dricka läsk & mjölkprodukter, se om det hjälper.

Ne nu blir det frukost. Josefine



Kommentarer
Carro säger:

Hej hej, vad härligt med mycket nya kläder =)

Jag dricker heller ingen mjölk nu pga att jag inte vill förvärra Felicias magknip, äter heller inget som helst godis och läsk ja sällan.. Vi började med miniformdroppar i förra veckan som hon får innan hon ska äta det ska motverka magknip rätt bra, ring och hör med eran bvc sköterska. Hoppas allt är bra annars =) Kram//Caroline

2009-06-02 | 09:48:52
Bloggadress: http://mammalinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback