Smultronstället



Igår tog Jag, Novalii, Sofia & Stoffe en tripp till smultron stället. Yummie :) Det va riktigt gott & så himla härligt väder oxå. Det får blir fler turer den här sommaren känner jag!

Igår vakna Novalii 05.00 & somnade inte helt fören 23.00 ! Hon bara gnällde & gnällde hela dagen, sov 5minuter, vakna sov 5 minuter, vakna. Så hon va riktigt övertrött & en aning jobbig. Blir lite påfrestande när man själv är sjukt trött. Vi kommer nog aldrig komma in i några rutiner som alla snackar om. 

Men idag vakna hon & tittade på mig med världens största leende. Sötunge, jag älskar dig så otroligt mycket <3 Puss Josefine

Kommentarer
Sofie säger:

haha de är så roligt att läsa om era dagar, för Miton va exakt likadan när han va liten, han sov skit dåligt, och när han väl somna va kl 1 på natten, sen sov han till kl 5-6 på morgonen. Och då va man helt jävla slut. trodde aldrig att ja skulle komma in i några rutiner. Va så avundsjuk på Idas rutiner me Kevin. Men nu har ja o Milton skit bra :D Allt har funkat sen han va 4 månader. Så ja säger till dig att vänta bara :) De kommer :D

2009-06-23 | 13:14:48
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/
Frida säger:

Söt Novalii är då :)Får säga Grattis Josefin :)

Hur står det till med dig då? :)



kram Frida

2009-06-24 | 01:51:03
Bloggadress: http://gelepuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback