Snurrig



Vaknade 03.00 inatt & har varit vaken sen dess. Novalii har haft ont i magen.
Stackars liten ;( Så jag är en aning virrig i huvudet, uhä.

Runt tolv tog jag en promenad till farmor en sväng & hälsade på. Min faster va där oxå. Så vi satt & pratade lite, sen gick jag ner & solade SOLARIUM, äntligen, det va så underbart skönt. Så nu ska ja bygga på färgen igen ! :) För i det här skit vädret får man ju ingen färg :D

Satan jag har gjort bort mig en aning, skickade in papprena om föräldra penningen. Bara det att jag fick tillbaks brevet idag, då hade jag glömt skriva under med mitt namn, aaaaaaaaaah apa då får ja inte pengar förens nästa månad antagligen. Så irriterad jag blir på mig själv. Men tur är ju iallafall att jag får mina skattepengar denna månad. Blev ju iallafall 7tusen där :)

Ne nu ska jag lägga mig & kolla på tv, slappna av lite. För äntligen sover lillsnuttan här hemma. Sedan när daniel kommer hem vid fem ska vi ut till mamma. bye for now.


Kommentarer
Sofia säger:

Va tråkigt, sånna enkla saker som man egentligen borde komma ihåg! :) Va lik hon Fatima va din farmor på bilden! :)

2009-06-09 | 17:01:27
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback