Städdag

Städar för fulla muggar här hemma, men va tvungen & ta en pause & sätta mig här en stund, min rygg vill liksom inte det jag vill, ler.

Idag har vi varit iväg till Daniels farmor&farfar en sväng på fika, sedan åkte vi vidare till Bvc, vi vägde & mätte Novalii. Och hon går upp super bra, så inatt skulle vi prova att ge henne sista målet runt 22.00, sedan skulle jag låta henne sova tills hon vakna själv, så jag slipper ställa klockan varje natt på var tredje timma. Så får vi se hur det funkar! Va oxå nere & köpte minifom droppar igår, så nu har vi börjat med det för att se om lillstumpans magknip blir bättre. Idag har hon haft ont till & från men hon har äntligen sovit ut ordentligt nu, sover som en stock.

Jag vill ha sol & värme igen. hann ju knappt sola någonting, åh jag vill ju ha lite färg. Fast solariumet lockar en hel del, så jag ska nog fanimej ta & slänga mig i det igen. Har längtat som bara den efter att kunna sola. Jaja nu ska jag fortsätta städningen, blir sovrummet nu.


Puss Josefine




Kommentarer
Sofia säger:

Duktig du är gumman! Va skönt att hon går upp som hon ska, hoppas att dropparna hjälper så hon slipper ha ont i magen. Du får höra av dig när du orkar och vill ses. :) Saknar dig! <3

2009-06-03 | 19:01:22
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Sofie säger:

passa dig om du ska sola solarium haha för då rinner mjölken ur tuttarna på dig haha

2009-06-04 | 09:37:20
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback