Stan

Varit in till stan idag, handlade ett babygym till Novalii, o fy tusan så dyra dem är, försökte hitta ett fint till ett skapligt pris iallafall & lyckades :) Hittade även en jeanskjol & ett linne till mig själv oxå. Nu sitter jag hemma & väntar på att Daniel ska sluta jobbet. Så ja kan städa undan lite, känner att ja hinner inte riktigt med både hund, bebis & städa samtidigt, så bättre när han kommer hem :)

Ställde mig på vågen idag, och jag blev glad. Vägde 86 kilo på förlossningsdagen, den 17 maj. Och nu väger jag 69. Yes, så nu har jag bara 9kilo kvar att kämpa med. Eller kämpa & kämpa, det verkar inte vara så svårt att tappa kilona när man ammar.

Jaja, nu ska jag lägga mig bredvid mitt hjärtegull & kolla på tv. Puss Josefine


Kommentarer
Theres säger:

Vi köpte nästan lika dant babygym :) men med musik & djur :) gu va fort din mage har dragit sig tillbaka :)

2009-06-06 | 18:59:40
Bloggadress: http://theresalexandra.blogg.se/
Johanna säger:

De där kilona kommer bara att ramla av dig fortare än du kan ana. En hungrig liten äter ju upp väldligt mycke. :) Många rammlar ju till & med under sin normala vikt. Så lungn du det kommer & du är så fin som du är. :)

2009-06-07 | 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback