Tänk vad vänner kan göra.

På bättre humör. Som vanligt, det går som en berg & dalbana. Minsta lilla motgång & jag mår jätte dåligt. Usch nu vill ja bara må bra igen! Men som tur är så har man vänner som får en på bra humör.

Sandra har varit här idag ett par timmar, fikat & pratar en del :) Det va trevligt. Sen kom Sofia hit & hämta mig, så följde jag & Novalii med ut till Lotorp & så lagade vi till lite tacos, det va mys :) Så som sagt, en dag med vänner gör humöret på topp igen. Nu återstår att se hur morgon dagen blir. Det finns ett talesätt "glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya".

Fick ringa sjukvårdsupplysningen förut. Novalii har inte gjort nr 2 sen i fredag, och har i matvägrat rejält nu i 2 dagar, så jag vart orolig, men så länge hon kissar så är det ingen fara. Men får hon ont i magen & det går över tio dagar innan hon gjort något så måste vi höra av oss igen. Men ska ringa bvc imorgon om maten, blir ju orolig när hon äter så lite när det är så varmt :/

Jaja, nu ska jag nog ta & krypa ner under täcket & försöka sova i den här värmen, usch lägenheten är som en bastu. Blä. Vi svenskar är då aldrig nöjda, är inte för kallt så är det för varmt :) hah. Nog nu, Godnatt Puss Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

Jag är glad att jag har dig som vän! <3

2009-06-29 | 23:46:47
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Sofia säger:

hoppas att hon får igång magen snart! Snuttan då! <3

2009-06-29 | 23:49:19
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
sandra säger:

det va jätte trevligt =) måste bli fler gånger nu =) <3

2009-07-01 | 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback