Uppdatering


Jag kanske skulle ta & uppdatera lite nu då :)

Igår, va ute hos mamma på kvällen & grillade. Jag tappade humöret i vanlig ordning & ville bara hem & lägga mig & ta det lungt. Vet inte varför jag blir så depp hela tiden. Jaja väl hemma fick jag ont i ryggen & svårt att andas, jag fick en massage av Daniel & sedan tog vi ett varmt bad, då vart det mycket bättre. Tror jag har spända muskler, går ju & bär på Novalii dagarna i ända.

Idag va vi ute i Lotorp, satt vid badplatsen med Johanna & Jonas ett tag, sedan gick vi & tog en glass & sedan hem till mamma, Novalii fick bada i en balja :D Hon tyckte säkert att det va jätte skönt, tycker så synd om henne i den här värmen, börni för den delen med, honom fick vi spola av. Fast han hatar vatten stackarn! Jaja sedan gick vi & träffa Johanna o dem igen & sparka lite boll med börni på fotbollsplan, så nu är han helt slut :)

Nu ligger snuttan & sover efter mycket om & men, Hon har varit så grinig efter att hon fick nappflaskan i fredagsnatt, det går ju en aning fortare med nappflaskan & hon behöver inte anstränga sig allt för mycket för att få i sig något, så hon blev lite bortskämd. Men ja kämpar på med bröstet :)

Imorgon ska sandra komma hit en sväng runt två, sedan skulle jag hinna med & träffa Jullangullan oxå. Daniel jobbar eftermiddag hela veckan, tråkmåns. Ne nu ska jag sova. Puss&kram skumbanan ;) Josefine


VÄRLDENS SÖTASTE NOVALII





Kommentarer
Sofia säger:

Ja håller om att hon är världens sötaste! :) <3

2009-06-29 | 00:04:52
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Sandra säger:

Vad söt hon är! :) Tror det är rätt vanligt att känna sig lite smådeprimerad när man är nybliven mamma, jag var det oxå. Men det gick över :) Hoppas ni har det bra!

2009-06-29 | 00:13:24
Bloggadress: http://galaxia.blogg.se/
Theres säger:

ingen ide att betsämma nått med dig du skulle hört av dig i helgen men skitsamma....

2009-06-29 | 11:04:51
Bloggadress: http://theresalexandra.blogg.se/
sandra säger:

va trevligt idag =) sötaste Novali =) <3

2009-06-29 | 22:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback