Upptagen


Vaken som vanligt vid den här tiden på dygnet. Hade jätte gärna velat sova, är så grymt trött. Men lillan ville ha mat & nu ligger hon i sängen & skrattar för fullt :) Hon har börjat lägga på riktiga leenden varje dag nu, speciellt på mornarna. Förstår inte va det är som är så kul då, kanske är att jag ser ut som ett lik, trött som man är. Haha.

Blä sitter här & måste betala räkningar, det är mindre roligt må jag säga. Hade ju varit väldigt mycket roligare med lite shopping haha. Men jag får vänta till agusti, då mina skattepengar kommer. Då blir det Liseberg med tror jag, kommer bli riktigt kul:)

Igår va Sofia&Stoffe här, vi såg wallander - skulden & käkade gottigt & bara hade det mys. Novalii fick ett par shorts & en t-shirt av sofia, hon är bara för snäll, skämmer bort novalii ;) haha. Idag tror jag Sofia skulle komma hit & hjälpa mig & färga håret, ser så trist nu.


Ne nu gnäller Börni, han vill ut & Novalii är ledsen. Återkommer. Puss Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback