Utgång

Gårdagen va ju helt okej till & från. Roligast när vi satt här hemma ett par stycken, där nere sen hände bara tråkigheter, men det är ju bara som i vanlig ordning.

Nu vet jag iallafall, att det inte har varit något att sakna det där med alkohol & krogen. Nu minns jag hur urtråkigt det är, samma gamla vanliga människor i samma tråkiga håla. Det kan ju inte bli sämre. Nu vet jag iallafall att jag aldrig missade någonting. Och hädanefter så kommer jag bara vara med min dotter, hon gör min dagar. Jag har saknat henne så himla mycket inatt, då hon sov hos mamma (mormor). Det va riktigt jobbigt. Men snart har ja henne i min famn igen snuttan. Tack iallafall för gårdagen :)

Ikväll ska nog familjen ut till mamma & grilla lite. Beror väl på lite hur Daniel mår, men jag ska väl ut i vilket fall :) Alltid skönt att va där ute. Nu ligger Daniel as bakis & säger åt mig att vara tyst, vänta du bara tänker jag haha, när lillan kommer hem, så får vi se vilket humör hon är på, jag hoppas hon skriker riktigt högt haha. Så trött på att karln inte kan behärska sina alkoholintag, så jag tycker inte ett dugg synd om honom idag :)

PussJosefine

Kommentarer
Sofia säger:

Tack själv, ja tyckte de va roligt iaf! hoppas du hade lite skoj! :) <3

2009-06-27 | 13:35:59
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback