Äntligen en lugn stund



Äntligen sover hon snuttan! Jag är helt slut. Hon har hållt på ett antal timmar nu & gnällt & ingenting har passat. Ska bara gå & bäras på hela tiden. Men har iallafall hunnit med & äta & varit på långpromenad med börni. Vissa dagar när daniel jobbar hinner man liksom inte med sig själv riktigt.

Är riktigt sugen på att gå ut på krogen med mina vänner, ( Som jag inte sätt på ca 4veckor :S ) .. Men det får absolut vänta ett tag till. Till gummsan blivit lite äldre.

Imorgon tar Jullan studenten. Jag vill verkligen gå på den! Så vi får hoppas på att vädret är bra. Jag kan inte släpa Novalii dit i spöregnet & Daniel Jobbar. Hrmf. Men ikväll ska jag prova att ge novalii nappflaskan igen, funkar det bra så ska mamma ha henne en stund på dagen imorgon, så jag kan gå & kolla på Johanna.


Jaja, Nog för idag. Puss Josefine


Kommentarer
Emma säger:

Har ni provat bärsjal eller bärsele?

2009-06-13 | 10:03:16
Bloggadress: http://emmamariia.webblogg.se/
Sofia säger:

Fan va snygg du är gumman, brun och nya kläder! ja vill också att du ska med ut snart, och framförallt bara träffa dig! saknar dig som bara den! <3

2009-06-13 | 11:35:54
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback