Min Prinsessa



Aw vad jag älskar henne<3

Idag kom mamma hit vid 09.30 ungefär, så gjorde vi oss iordning & gick på en promenad upp till viberga. Jag fynda ett par skor där för 49kr, inte skit snygga, men himla billiga & bekväma:) Sedan blev det 2klänningar till Novalii & en ny nappgflaska, en större. Lilltjejan är så duktig, har redan börjat fästa blicken & börjat prata lite smått. Så sött. Tog även en fika uppe på viberga, drack kaffe för första gången, fyfasen va äckligt, jag är 21, och jag har aldrig & kommer ALDRIG börja dricka kaffe.

sen knalla vi hemmåt, ja gav lillsnurpan mat, sedan färga vi håret på mig, såg så himla trist ut. Men det blev samma gamla vanliga färg, brun/svart: Men funderar på att gå till frissan & göra lite slingor :)

Ne nu ska jag plantera om lite blommor :) / Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Vilka fina bilder gumman! :) Neejdu kaffe är nåt jag aldrig kommer börja dricka heller, tror ja har smakat en klunk en gång och aldrig mer säger ja bara! Billigt med 49 kr bara! :) Jaa funderar också på att gåt ill frissan och göra nåt annorlunda, men så svårt att komma på va man ska göra! :) <3

2009-06-04 | 16:08:50
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
Johanna säger:

Neej fy skjutton, jag kommer nog aldrig att bli en kaffemänniska! Skaffa sig ett onödigt beroende som dessutom missfärgar tänderna, nee fy. Det klarar ja mig uten. haha.

Men ibland skulle man minnsan vilja känna sig lite vuxen. :P

2009-06-04 | 18:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback