Varmt

Dagen började med en promenad med Börni :) På morgonen är det ju riktigt behagligt ute. Sedan pkte jag ut till Lotorp, satt i udden en sväng med Emma & Janne. Helt otroligt varmt. Gick sen hem till mamma en sväng, blev bjuden på tacopaj, mumsigt! Sen fick Novalii bada ett par ggr, det är så synd om både henne & börni i den här värmen.

Nu sitter jag hemma iallafall. Inte så vidare skönt här heller, känns som att komma in i ett växthus eller bastu faktiskt. Fytusan, vi har sol hela dagen. Men nu sover både Novalii & börni. Så nu har jag lite egen tid, det behövs ibland. Så ja ska nog ta mig nått smarrigt & sätta mig framför tv:n en stund o slappa, innan det är dax att väcka lillan för mat.

 

Puss Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback