Vi hade ju iallafall tur med vädret

Nevars men midsommar blev ju ganska lyckad till slut iallafall :)

Vi åkte upp till mormor&morfar i sommarstugan runt 12.30, vi kom dit fikade, sedan käkade vi smörgåstårta, & grillade senare på kvällen. Det blev även en & annan promenad, plus kubb spelande, som Hampus(lillebror) kom på att vi skulle spela runt 22.00 då alla knott va framme. Dem är olidliga, fytusan. Iallafall så hade jag & Daniel varit nere & hämtat mammas husvagn, så alla stanna kvar ute hos mormor&morfar, va riktigt mysigt, dock tyckte jag att det va svinkallt på natten, men mysigt & höra smattret från regnet. Sedan hade mormor gjort frukost till klockan 09.00, så då vakna vi av att mamma stod utanför & knackade. Va bara knalla upp, men gu va gott det va att bli serverad frukost för en gångs skull :)

Nu är vi hemma, jag har nyss varit förbi farmor & solat, jag somnade i solariumet som en stock, sola i en halvtimma, vakna av att solariumet va avstängt, då hade jag legat där i i 40min hahaa. ska strax hoppa in i en dusch, sedan mata novalii stumpan & sen skulle nog Sofia komma hit & stoffe tror ja väl oxå? Får se va vi hittar på för trevlans. haha.

Tänkte lägga upp lite bilder från gårdagen




Ha en fortsatt bra dag. Puss Josefine


Kommentarer
Sofia säger:

jaa vi kommer snart! =) Hehe. Linnet blev ju jätte fint på dig gumman! <3

2009-06-20 | 18:36:14
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback