Yrvaken

Novalii vakna nyss, efter att hon sovit i sin säng sen klockan 1inatt. Duktigt gjort, det blir bara bättre & bättre. Men nu skulle hon minsann ha mat, åt som en galning. Hälften kommer väl komma upp som vanligt. Hrmf. Jaja det är ju ingen fara så länge hon går upp precis som hon ska :)

Igår kväll så va Daniel hemma med Novalii, medans jag & sofa va ute & for lite. Ja hade gärna velat gått ut på krogen, för jag ville DANSA :) Men ingenting va öppet, suck. Jag som verkligen fick tjata till mig ett par ensamma timmar. Men istället åkte vi till Sofie, va kul & träffa henne, va allt för länge sen. Kul & se hennes lägenhet oxå, den va kanon fin :) Tack för titten Sofie!

Idag, va är det för dag? hmm ja söndag. Mitt huvud är inte riktigt med. Idag ska jag Slaaappaa. Bara sega hela dagen, jag är sjukt trött. Skulle behöva sova ut en hel natt verkligen. Men vi får nog göra upp så här hemma att vi kör varannan natt, så vi får sova ut både daniel & jag. För hon tar ju ersättningen lika bra som bröstet.

Ne nu ska jag sova en stund till. Återkommer. Puss Josefine


Mamma & Pappa älskar dig hjärtat <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback