Återigen måndag


Så, nu har vi varit på föräldra utbildningen. Sista gången, skönt som tusan, jobbigt & sitta där i två timmar, jag får så himla ont i ryggen, sitter bara & vrider & vänder hela tiden. Har varit en bra utbildingen tycker jag, fått reda på en hel del, men mycket visste man ju innan, eftersom från första dagen man blev gravid så slog man ju upp på internet om vad som händer ;D

Nu är Börni här :D haha Daniel som valde namnet, hmm väldans snyggt! Kör lite koppelträning, så han vänjer sig & försöker lära mig signalerna när han ska kissa, inte det lättaste, men jag börjar se lite när det är dax. Då går han runt runt & luktar & har sig.

Så vad ska man göra idag, daniel har påbörjat sin eftermiddagsvecka nu. Trist när han jobbar så pass länge, till halv tolv på kvällen ;( Men men.

Nu ska jag ta mig något & äta. / Josefine

Kommentarer
Sofia säger:

Haha, Börni! =) Gulligt namn egentligen. :) De kommer gå jätte bra med hunden! :D <3

2009-03-30 | 11:23:49
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback