Återigen morgon




Dagarna bara rusar iväg.
Tiden går alldeles för fort, varför?


Idag, hmm ingenting planerat. Kanske skönt det? Men ändå lite stressande, blir så jäkla lätt rastlös.

Igår va jag grymt duktig. Haha. Käkade frukost, lunch, middag, kvällsmat, RIKTIG MAT & inte massa skräpmat. Små åt ingenting. Dessutom gick jag ut & gick igår kväll, de gick mindre bra, daniel fråga om han skulle hämta mig, hade sånna sammandragningar. Men jag klara det, de är det som är huvudsaken, nu ska jag ge mig fan på det här.

Så nu är det slut ätet på skitmat & äckelgodis. Fast ja kan ju inte påstå att bebis vart lugnare när jag va ute o rörde på mig. Haha for runt som en tok där inne när jag kom hem sen.


Kommentarer
Sofia säger:

va duktig du är gumman! :)

2009-03-06 | 10:33:44
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/
janne säger:

ja fan vad duktig du är..

men lite skräpmat sa man äta annars lever men ju inte som man vill..

2009-03-06 | 11:36:31
malin säger:

Ta det lugnt om du får sammandragningar bara, annars föder du :P

2009-03-06 | 12:55:33
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Jennie säger:



Hej Hej!



Vill du att fler besöker din sida för att läsa

just det Du skriver?

Jag menar, ingen blogg utan besökare ;)

Inne hos mig finns en bra guide om hur du på nolltid skaffar fler läsare! Kolla under:

" Jennie Tipsar " :)



/Jennie - Diva -

2009-03-06 | 15:09:22
Bloggadress: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback