Drömmar


Har drömt nu flera ggr i rad att jag sitter & dricker, mer & mer tills jag tillslut tappar omdömet & blir skitfull. Jag vet ändå om i drömmen att jag är gravid. Vaknar upp alldeles kallsvettig med världens samvetskval. Men efter en stund när jag insett att det bara va en dröm lugnar jag ner mig.

"Påpekar oxå att jag aldrig,
ALDRIG skulle ta en droppe under min graviditet.
För dem som inte förstår bättre."

Sjukt att man kan drömma så hemskt & verkligt. Men jag tror att många av drömmarna beror på oro just nu, att man inte vet vad man har & vänta sig osv. Läst om många som drömt samma saker & annat oxå dessutom. Så ensam är jag ju inte iallafall.

Usch drömmar är hemska, men jag är trött, så nu ska jag slängamig framför tv:n en stund, sen försöka sova / Josefine

Kommentarer
Anna säger:

åå va underbart.. Du har bästa tiden nu framför dej :)Grattis

2009-03-23 | 22:48:40
Bloggadress: http://annahanell.blogg.se/
carro säger:

Har oxå drömt att jag har supit mig skitfull och snusat och rockat loss med magen i vädret hehe, drömde det för nån månad sen eller 2.. Hel skumt var det, men det mest knäppa var att jag i drömmen hade mer dåligt samvete för att ja snusa än för att jag drack. Tror många drömmer ungefär samma. Skulle heller aldrig komma på tanken att dricka och snusa nu under gravidtet och amning =) Ha det så bra kram

2009-03-25 | 12:14:37
Bloggadress: http://jeplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback