:)


Haft en riktigt bra dag på busfabriken med lillebror, hans kompis & mammi! Hon & jag satt och prata massor, skönt, kan behövas ibland.

Vart lite små putt på henne bara, då hon lovat att köpa en bilbarnstol åt mig. Sen när vi åker & kollar, så ska hon köpa en som kosta 700kr. Never sa jag, fyfan för det första va den skitful, sen så tror inte jag att dem är särskilt bra&säker när den är så billig, känns som skit. Ne då väntar jag hellre & köper brion jag vill ha :)

Jag måste städa & diska, men jag har absolut ingen energi eller ork! Dessutom har jag antagligen benhinneinflamation, för fyfittan va ont det gör, ursäkta. Vart livrädd när mamma ( som är massör ) sa att man har triggepunkter i benet som gör att man kan bidra till en tidigare förlossning om man masserar.  Ah, jag har tryckt och klämt som en tok överallt ! Så nu vågar ja knappt röra benet haha.

Ajja, måste göra något vettigt. Ha en fortsatt bra dag. / josefine

Kommentarer
malin säger:

Vad kul att ni hade skojj :)



2009-03-01 | 17:11:18
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Anonym säger:

de har kampanj på brio primo -09 på babyland nu..kostar 1095kr..om de va den stolen du tänkte dig!

lycka till

2009-03-01 | 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback