?!?


Hamnat i en riktig svacka nu, och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig härifrån.

Dåligt självförtroende & en grymt dålig självkänsla.
Hur bygger man upp det igen, båda har rasat till botten.

Jag känner mig så otillräcklig, att jag inte klarar någonting.
Eller snarare, jag vågar inte försöka längre.

Och en grym ångest, och jag vet inte riktigt vartifrån den kommer? Jobbigt, riktigt jobbigt är det iallafall, när man känner sig så depprimerad att minsta lilla motgång får mig att gråta. Och den sista jag vill ska få ta min skit är Daniel & tyvär är det ju så att han får höra det mesta från mig. Jag önskar att jag bara kände mig sådär positiv som jag gjorde för några månader sen..

Sånt här kanske man inte skriver om, men det kanske är fler som haft det lika jobbigt någon gång. Som kanske vet hur man tar sig därifrån?

Läst att man kan hamna i en depression under gravtiden, hmm!?
Nu måste ja sysselsätta mig med något.

Kommentarer
Anonym säger:

låter jobbit! Men ge saker & ting en chans. Gräv inte ner dig i saker & ting! Prova nya saker & se till att det du gör är kul. Träffa vänner & gör bara sånt du känner för. Ta tag i dig själv & tillåt dig inte att ha tråkit! Du är just nu i ditt livs största händelse, gör något fint av den. Allt kan inte va bra jämt, men skaka det av dig & se saker från den positiva sidan.

2009-03-02 | 10:24:39
Madde säger:

hoppas det blir bättre snart!

du är juh skit snygg så dåligt självförtroende kan du kasta bort ;P

kram!

2009-03-02 | 10:31:26
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback