.!?


Duschat, lagat potatismos & falukorv, diskat & nu sitter ja bara här. SKÖNT!

Hjärtat har åkt till jobbet nu, Är lika trist varje gång han åker iväg, är ju en ganska rastlös person, så jag måste ju sysselsätta mig hela tiden. Men Mamms ringde nyss, så jag ska med henne in till stan en sväng. Dock inte handla någonting, för det finns det inga pengar till.

Usch grymt trött på vårat sovrum, det ser ut som skit, Och därmed så orkar jag inte ens städa det. Vill ha en fondvägg, nya gardiner, krukor & en platt tv på väggen. När jag har fixat det, då är ja nog nöjd! :) Men men så mycket annat som måste göras före, så det får bli ett senare projekt.

Jaja nog om allt. /Josefine

Kommentarer
Johanna säger:

Du låter precis som mig, haha. Jag vill ständigt göra om, köpa nya saker, lampor, gardiner osv osv. love it. Men det är ju sant, man får ta det när plånboken tillåter. Min tapetsering närmar sig i alla fall. Men har fortfarande beslutsångest. Svarta varianten eller vita? hmm hmm. Ja vi får se. =)

2009-03-13 | 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback