Fullt upp.



Sådär, va hos dietisten idag, lärde oss inte så mycket. Fick lite hjälp med hur vi ska göra osv, men sånt hade jag redan räknat ut :D
 
Sen när jag kommer hem är Emma utanför, tydligen hade hon plingat på hos oss, hehe, bjöd in henne på en kopp te, sedan gick vi ner till centrum en sväng, sedan hem till henne, fika igen ;P Sedan hem, åt lite mat, prata lite med pojken min. Sen gick jag till Emma igen, för att kolla på andra avenyn med henne & Lisa.

Och nu sitter jag hemma, fullspäckad dag imorgon oxå, först barnmorskan 10.30, sedan in till stan. Stoooorhandla mat, behövs verkligen kan jag lova, sedan har jag tvätten mellan fyra & nio. Uhää nu ska jag sova tror jag, behöver vila lite.

Gooodnaaattt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback